Mikomax to polska firma działająca na międzynarodową skalę. Mieścimy się w Łodzi przy ul.
Dostawczej 4. Zajmujemy się produkcją kontraktowych mebli biurowych, a naszą priorytetową linią są kabiny akustyczne marki Hushoffice. Pozwalają na komfortową pracę, zwłaszcza w przestrzeniach open space, gwarantując skupienie i
koncentrację oraz poufność prowadzonych rozmów czy wideokonferencji. Wierzymy, że dobrze zaprojektowane biuro może pozytywnie wpływać na samopoczucie wszystkich osób, które z niego korzystają.
Firma powstała w 1991 roku, a pierwsze kabiny akustyczne wyprodukowaliśmy w 2014 r. Od samego początku
systematycznie rozwijamy nasz zakład produkcyjny, aby zwiększać konkurencyjność i atrakcyjność oferty zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. W 2018 r. nasz zakład wdrożył laserową technikę cięcia elementów metalowych oraz rozbudował zakład metalowy. Od 2022 roku jesteśmy częścią amerykańskiej Grupy Haworth, a marka Hushoffice została włączona do kolekcji Haworth Family.
Nasze rozwiązania można znaleźć w biurach takich firm, jak Raiffeisen Bank International, Unilever, T-mobile, SEB Bank, Neuca, Concentrix, Mondial Assistance, All in! Games czy Hama. Jesteśmy obecni w ponad 50 krajach na całym świecie, niemal na każdym kontynencie.
Opis stanowiska:
- praca stacjonarna polegająca na obsłudze obecnych klientów zagranicznych firmy,
- w tym analiza i wycena zapytań ofertowych klientów, przyjmowanie i koordynowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych oraz bieżąca współpraca z klientami (ukierunkowanie na obsługę klientów z rynków niemieckojęzycznych),
- bieżący kontakt z innymi działami firmy celem realizacji powierzonych zadań,
- ścisła współpraca z Export Managerami odpowiedzialnymi za poszczególne rynki sprzedaży,
- praca w systemie klasy ERP.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (w mowie i piśmie),
- bardzo dobra organizacja pracy,
- zdolność szybkiego kojarzenia faktów i podejmowania decyzji,
- komunikatywność, umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem i wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom,
- inicjatywa, samodzielność, rzetelność i systematyczność, skrupulatność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków, wielozadaniowość
- doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży, eksportu lub obsługi klienta będzie dodatkowym atutem.
- German: Intermediate
CV
INTERNSHIP
Mikomax Sp. z o.o.
- Paid: Yes
- Company Department: Dział Sprzedaży Zagranicznej
- Company Position: Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
- City: Łódź
- Start date: 2024-03-01
- Permanent Employment Possible: Yes
- Vacancies count: 1
- Employment Type: Hybrid Work
- https://hushoffice.com/pl/kariera/
- Dostawcza 4
- 93-231 Łódź
- 724 340 575